اجاره پارک طبیعت گردی شباهنگ یزد

(تعداد بازدید: 944)   یزد ,  یزد ,  یزد  کد اقامتگاه: 2105034 10+ 10+ نفر شب
شروع از  1500000 تومان

پارک طبیعت گردی شباهنگ به فاصله 20 کیلومتری از شهر یزد در زمینی به مساحت 4000 متر و زیربنای 1000 مترمربع با دارا بودن 21 اتاق اقامتی حداکثر ظرفیت پذیرایی از 45 گردشگر را دارد. 
اقامت گاه دارای 16 اتاق 2 تخته با سرویس بهداشتی و حمام اختصاصی، 1 اتاق 8 تخته با سرویس بهداشتی و حمام اختصاصی، 3 اتاق 6 نفره کف خواب با سرویس بهداشتی و حمام مشترک در حیاط و 1 اتاق 15 نفره کف خواب با سرویس بهداشتی و حمام اختصاصی بوده و دارای آشپزخانه مشترک برای استفاده گردشگران می باشد. علاوه بر آن از سایر امکانات اقامتگاه می توان به رستوران و کافی شاپ اشاره کرد. تمام اتاق ها دارای تراس اختصاصی می باشند.
این پارک طبیعت گردی با معماری طاق مانند و کاهگلی، محوطه نشیمن کویر با تخت های سنتی، تنور و جایگاه چای آتشی برای دورهمی و شب نشینی و لذت بردن از آسمان صاف و پر ستاره کویر و همچنین استفاده از امکاناتی نظیر ماشین های آفرود، اسب سواری، شتر سواری و جایگاه موتور سواری سفری خاطره ساز از کویر را برایتان به ارمغان می آورد. سوپرمارکت در محوطه اقامتگاه بوده و فاصله تا نزدیکترین نانوایی 20 کیلومتر می باشد.
از جاذبه های اطراف اقامتگاه می توان به میدان امیرچخماق (23 کیلومتر)، مسجد جامع (23 کیلومتر)، باغ دولت آباد (19 کیلومتر)، زندان اسکندر (23 کیلومتر)، آتشکده زرتشتیان (25 کیلومتر) و موزه قصر آیینه (29 کیلومتر) اشاره کرد.

اگر قصد رزرو اقامتگاه را دارید حتما اینجا را مطالعه بفرمایید.
درخواست رایگان رزرو
تضمین بهترین قیمت
رزرو آنلاین اقامتگاه
تاریخ ورود
تاریخ خروج
1500000 تومان
تاریخ ورود و خروج را انتخاب کنید



  • تعداد بزرگسال
  • تعداد خردسال

خدمات رزرو شده شما:

رزرو پارک طبیعت گردی شباهنگ یزد

calender
calender
  • تعداد بزرگسال
    + -
  • تعداد خردسال
    + -
خدمات مورد نظر خود را انتخاب کنید
حداکثر ظرفیت 4 نفر
اتاق 15 متری شامل (2 تخت سینگل، یخچال)، آشپزخانه مشترک، سیستم گرمایشی بخاری برقی و سیستم سرمایشی کولر اسپلیت. سرویس بهداشتی فرنگی و حمام اختصاصی. تراس اختصاصی.
توضیحات و تقویم قیمتی
حداکثر ظرفیت 4 نفر
اتاق 15 متری شامل (1 تخت تویین، یخچال)، آشپزخانه مشترک، سیستم گرمایشی بخاری برقی و سیستم سرمایشی کولر اسپلیت. سرویس بهداشتی فرنگی و حمام اختصاصی. تراس اختصاصی.
توضیحات و تقویم قیمتی
حداکثر ظرفیت 13 نفر
اتاق 70 متری شامل (8 تخت سینگل، 5 سرویس کف خواب، یخچال، سینک ظرفشویی)، آشپزخانه مشترک، سیستم گرمایشی بخاری گازی و سیستم سرمایشی کولر اسپلیت. سرویس بهداشتی ایرانی و حمام اختصاصی. تراس اختصاصی.
توضیحات و تقویم قیمتی
خدمات رزرو شده شما :

مبلغ قابل پرداخت




نکات مربوط به رزرو پارک طبیعت گردی شباهنگ یزد:



موارد مشابه







دیدگاه کاربران

دیدگاه کاربران
دیدگاهی ثبت نشده است

نظری ثبت نشده است.




ارسال نظر و امتیاز

ثبت نظر









با ثبت نظر خود، به مسافران آتی این اقامتگاه جهت ارزیابی کمک کنید